Snabb bad = Typist Tessan

Det ska vara bra för värken att ligga i badet. Jag gjorde ett försök. Fyllde upp med riktigt varmt vatten som fick stå en stund, medans barnen lades i säng.
Det var vid 20 tiden...dom sover fortfarande inte. En nackdel med att få vara långledig...
Jag tände ljus och det släcktes ner, hade min bok med. Mmmmys!!!
ELLER HUR!!!
Där låg jag kanske 10 min samanlagt. Jag fixar inte det. Konstaterade att jag tycker det e så mysigt, men jag kan inte finna ro att ligga å svättas i badet.
Jag får helt enkelt duscha varmt i stället. Det kan jag iaf.

Nu ska jag borsta tänder och krypa ner under täcket. Har faktiskt inte vilat idag....kors i taket =)
Det är arbetsdag i morgon så jag får se hur det känns. Var ju vimelkantig i morse så jag hoppas på en bättre uppstigning o morgonbitti.

Natti natt!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0