Natt uggla..

Igår somnade jag på soffan helt slut kl 19.30. Tänkte att jag "bara" skulle blunda i 30 min...det vart 1 tim och 10 min, så jag va inte trött när det var dax att lägga sig. Jag jobbade ju idag.
Så jag låg och stände snoozern i 1 timme idag. Inge bra....

Jag vaknade 7 å började 8. Det vart lite jobbigt då jag e svårstartad på morgonen. Men fram kom jag iaf.
Där gick det i ett...fy bubblan.
Så nu måste jag dra mig i örat och lägga mig och hoppas att det går lite bättre i morgon. A har stå dag så han skickar iväg. Då får ju han sova 1 timme längre och det e ju skönt för honom.
Ch får jag släpa upp 6. Stackarn. Men det e skönt att bara ha en att ta hand om...eller 2 blir det ju..haha. Trött mössan...mig själv så klart oxå!!

Önska mig lycka till!!
Natt å sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0