Ingen kul torsdag...

Kl 13.15 gick min älskade farmor bort.
Det är ju nått som jag har väntat på sen i sommras när jag såg henne. Jag tror nog att jag har skrivit om det i tidigare inlägg.
Det känns skönt på ett sätt, för det gick på 20 min så var hon borta efter att ha fått en kramp av nått slag.
Hon kunde inte ha fått en bättre avslutning.
I måndags var det hon fylde år. 88 år gamal blev hon. Hon hade sin son där, svägerska, systerdotter och en nära vännina som var granne med henne...och så mannen som va lite förtjust i henne på hemmet =)
Dom fikade tårta och kakor och hade mysig.

Aurea som är min faster var snäll och ringde ett videosamtal, så jag fick säga att jag älskade henne och ett grattis.
Min mamma pratade hon med oxå och sötnosen trodde att hon skulle se henne oxå i telefonen, men som vi vet så funkar inte det när mna ringer från en vanlig telefon...haha!!
Så nu får vi se när det bär av till Ö-vik för att begrava henne....

Men nu är hon en strålande stjärna på himelen med pappa!!

Love forever Mary Nordlöf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör ont när man mister sina nära och kära, men när det får gå som du beskrivit det - snabbt och smärtfritt - så blir det lite lättare. Hoppas hon hade en trevlig resa upp

Kramar!!!

2010-03-13 @ 13:44:13
Postat av: Malin

Många kramar från oss Sollefteåbor!!

2010-03-13 @ 15:59:05
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Jonas Lindberg

Beklagar sorgen, var och begravde M:s farmor i fredags så jag vet lite hur det känns... Hoppas allt är bra med dig iaf..



/J

2010-03-13 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0