Hoppsan...

Nu e det en vecka sen jag var inne å skrev. Åh va stolt jag blir...eller inte.
Jag är ju så seg och inte blir jag piggare efter att ha varit på jobbet. Men idag så e det skapligt iaf. Skönt att känna sig pigg när jag vaknar. Men sen räcker det med att man göra lite saker så blir jag trött igen....
Ska man behöva ha det så här resten av livet??!!
Jag hoppas verkligen att det blir bättre när våren och sommaren kommer.

Jag passade på att simma i tisdags när Elliot hade sin andra simlektion. Jag simmade 40 längder och det blir då...1000 meter. Hoppsan Kerstin, va jag kunde.
Men aj vad jag fick sota för det dagen efter...nacken och axlarna kändes ganska bra kan jag säga.
Men det var det värt.

I lördags så var vi hos vänner och åt tacos, drack gott å såg melodifestivalen. Jag vart helt nöjd att Anna gick vidare.
Vi får se hur det går för henne i Norge sen.

I dag var jag med mammsen en sväng. Vi fort till Stinsen så hon fick gå på apoteket och sen en klippning. Hon vart jätte fin. Medans hon var där handlade jag en adressbok till henne och sen smet jag in på Panduro och kollade upp lite saker inför mitt projekt. Kan bli ganska bra tror jag.

Nu håller jag på med ett spel som Elliot har laddat hem på min dator. Jag tror att jag har installerat det som man ska, men det lär nog märkas.
jag ska hämta upp Foffe nu oxå, så kan jag vila en stund sen..eller...man kan ju hoppas att jag får en blund stund. Idag får vi äta rester. Annars så får vi kasta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0