Familje mys

Igår var vi på bio. Jag Elliot och Anders. Lille man fick terrorisera mormor med filmen "Rorry, den lilla racerbilen".

Jag kännde att det var dax. Sist jag var med E så kunde han inte sitta still. Då var han 5 eller 6 år. 5 tror jag.
Själv går jag väldigt sällan på bio. Tycker att det är för mycket pengar att lägga ut och ofta blir jag aldeles yr i huvudet när det händer en massa saker på duken.
Men nån gång så måste man ju.
A ville se nått annat, för han var skeptisk till filmen. Men efter så var han faktiskt riktigtnöjd.
Det var en gullig handling, humor och bra musik. Så vill ni göra nått med barnen så se den.


Bild från google.se


Dom visade en reklam på en kommande film som hete nått med Draktämjaren. Animerad var den. Men oj va jag skrattade. Den måste ses =)

Det är ju sportlov och Elliot är hemma. Lille man hade lite feber i morse. Men jag ska till läkaren idag och får då ta med barnen...E får ställa upp, annars så följer inte Foffe med...haha!!
Han gillar sin bror.

See U

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att du tycker så, tycker inte jag har så mycket roligt att skriva om men försöka duger o de är ju trevligt med lite av en dagbok =) Tycker de är välldans roligt att läsa om hur ni har det!! Hoppas allt är bra med er alla och massa kramar =)

2010-03-03 @ 20:10:03
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo förresten, sen skulle jag ju skriva att jag tycker så välldans mycke om sånna där Disney-filmer, så synd bara att man inte har några barn att skylla biobesöket på...och hundar är inte välkommen på bio ;)

2010-03-03 @ 20:11:54
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0