Daxt att åka till jobbet

Vaknade av att jag letade avstängningsknappen till snoozern...igen....
Men upp kom jag vid 05.30 av att Anders fick brottom, då han hade glömt sätta väckaren. Stackarn!!

Nu ska vi göra oss iordning ocg fara iväg till jobben...barnen har ju fridtis och dagis dock, men det är ju som deras jobb. Tur för Elliot att jag fortfarande är sjukskriven 50%. Ska hämta upp han när jag slutar. Foffe får stanna till 16. Han behöver verkligen leka av sig...vår lilla terrorist =).

Några sista ord...jag längtar redan hem...men hoppas att det ska bli en bra dag på jobbet.
Jag har nu några dagar framför mig där borta...to-må... tur att man får komma hem i mellan...haha!!

Ha en bra dag!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0