Det är en seg vecka....

Har varit dåsig hela dagen idag, från det jag klev upp och är det fortfarande. Har en molnande värk i huvudet bak och en svidande i väntser arm. Men det är ju bara att hugga i som vanligt...
A hade stå dag så han fick skicka iväg E, själv lämnade jag lille man.
 
Det känns som att jag gnäller alldeles för mkt här nu. Det får räcka nu, men jag måste få ventilera mig nånstans.

Idag har det snöat...igen. Ganska mkt kom det ner idag. Säkert ca 15 cm. Foffe gick ut ett tag efter middagen och jag följde med. Hade legat å blundat i 2,5 tim med värme kudden på em. Så jag ville ut en stund. Det var bara att hugga i spaden och skotta.Tur att det är så lite som vi har ansvar för som ska skottas. Mamma har då värre stackarn. Vet inte om hon har fått hjälp idag med det, eller om hon har varit duktig och gjort det själv.

A är ute nu på kvällen och kör 4-hjulingen. Han lät som ett barn på julafton när han ringde och sa att allt var ok =). Dessa män...haha!!

Lotta W tipsade A om en sida som jag vart så förtjust i. Den måste du bara kolla in. Men jag kan tänka mig att det är lätt att fastna där...
http://tvshack.net/

Det är filmer och avsnitt från olika serier som har gått och går bla. Jag hittade Millennium som jag tyckte så mycket om. Älskar ju crim serier och sånt som är lite övernaturligt. Dock inte sci fi filmer och sånt. Det är inte min gjej.
Så igår kväll tog jag min dator och kröp ner i sängen, liggandes på spikmattan en stund och tittade på ett avsnitt. Det var jätte mysigt =)

Jag måste ta och lägga upp bilder från när jag och Maral va med barnen och åkte skridskor. Får se om jag lyckas med det i morgon...fröken jag gör det sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0