Ruschig lördag

Fick sätta fart direkt när jag vaknade idag. Det behövdes städas här hemma och jag skulle få släkten på fika 14.00. Mor skulle dyka upp lite tidigare.
Det damsögs och städades på toaletterna, diskade disk och maskin. Plockade ur maskin. Plockade upp två ikea kassar med rentvätt och stoppade in och sen varit duktig och fyllt på dom igen...haha!!

Fick lite hjälp av barnen som fick plocka i sina rum och E som gjorde ett försök att damsuga trappen med lilla damsugaren. Gick så där bra... Men det var snällt iaf.

A var iväg och körde 4-hjulingen över dagen i Gnesta. Han kom hem vid 16.30 och då hade han handlat lite med sig som jag hade bett om.

Har drukit några glas vin så jag mår alldeles utmärkt i mitt jobbiga liv just nu. Det är psykist jobbigt att ha värk. Jag blir galen. Benet klarar jag av, det har jag lärt mig att leva med, men detta med stelheten och allt i nacke, axlar och armar....BLÄ!!!!

Nu ska jag straxt hoppa i säng!! 
Ska jobba i morgon. Ska dock få besök av mina söta tjejer Ullis och Lottis =)
Natti!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0