Helgen avklarad

Nu så är helgen slut. Hade sista gänget på fika idag. Lottis och Ullis och Alex, Mary, Ramo, Malin och Elinah. Det var jätte roligt att ha dom här.

Mary har jag inte sett sen i våras då hon fylde år. Så det var ett tag sen.
Det var fullt upp på jobbet idag. Jag har ju inte gått på extra resurs listan förr, så det vart ju som det vart. Men han det jag skulle iaf.
Men det känns i kroppen nu. Har jätte ont och känner mig väldigt stel i nacken. Har tagit 2 tabletter idag och den sista nu känner jag av så det är dax att hoppa i säng. Jag blir trött och yr av dom. Men dom lindrar iaf lite som tur var.
En dag till att jobba, sen ledig en dag. Ska bli skönt. Jag hoppas att jag får vara hemma helt själv då....känner att jag behöver det.

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0