Ännu en kall dag till ända.

Jag vaknade vid 10 och klev upp straxt efter. Barnen tittade på tv och gubben åkte iväg tidigt och var nån stans med 4-hjulingen och åkte. Det är -20 idag me och jag hade ingen lust alls att gå ut.

Maral och barn kom på besök på em och stannade till ca 17.30. Barnen lekte snällt, men lille man vart trött och grinig efter ett tag, så han vart utvisad till soffan där han fick vila en stun. Resultatet vart bra =). En mkt roligare kille igen.

Vi 17 tiden så kom maken hem. Han vart trött och seg. Trot eller ej, men han låg i säng vid 19 tiden. Hoppas att han e någolunda utvilad imorgon då han ska jobba.
Elliot har sin första dag i skolan efter jullovet i morgon. Jag tror att det e en kort dag, men jag lär vara hemma, så han får gå hem själv sen , stora killen. Puss!!

Jag har varit jätte stel i nacke och axlar idag. Är tung i huvudet och allmänt blä!!
Vet inte hur jag ska göra, inte blir jag bättre av att lyfta och dra runt mina gamlingar iaf. Varför ska jag få så här. Det suger stenhårt =(

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag får sommna snabbt. Natti!!

Kommentarer
Postat av: lina sjödin

Svar: okey, många som har nikon. Tänkte först köpa en D80 men vill kunna filma så det blev D90. Får den imorgon och hoppas verkligen att jag blir nöjd med den. Har trots allt lagt ut 10.000 kr på den. Roligt att du hade en blogg också :)



Kram Kram

2010-01-07 @ 22:27:23
URL: http://linasjodiin.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad roligt att du också har en blogg, lägger en länk till dig. Hoppas de är ok!? =) Ja, trodde inte jag skulle fastna i träsket, men ack vad jag bedrog mig. Nu när du skriver cd-böcker så kom jag på att kanske svärmor har nån av dem på ljudbok. De måste jag kolla upp =) Inge skoj att ha ont, hoppas de ger sig!!

2010-01-11 @ 18:02:49
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Katarina i Liden

Hello, -20 hos er lät inte kul - tar nog hellre våra -32 då!! Nu har det dock lättat lite, bara -15 idag-men då blåste det småspikar istället... blir nog aldrig riktigt nöjd med vädret ;-)



Inte kul med ont å inte blir det ju bättre av kylan - har du testat spikmatta, har hört flera som blir "bättre".



Massor med värmande kramar, dela med dig till pojkarna också - ja Ankan kan nog få en han med.. ;-)

2010-01-11 @ 21:02:04
URL: http://ridgeoneblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0