Tröttmössan Tessan

E så seg idag. Har svidande värk i fingrarna och dom känns stela. Inge roligt. Jag har ökat på min medicin i onsdags, så jag e lagom seg. Tur att jag är ledig. Ska ju inte jobba förrens på tisdag.

Denna J-la försäkrinskassan e ju bra roliga...
Igår torsdags så fick jag lappen som man ska fylla i och skicka in för att få pengar av dom...om man nu får det...
Kul!! Hur ska man ha råd att betala räkningarna nu då??? Man kanske ska ta å stoppa i räkningarna i deras kuvert tillsammans med papperet från dom...haha!! Undra om det skulle funka...skulle inte tro det.
Men men. Pengar pengar. E så trött på det här. Kan man inte få vinna en massa så man skulle kunna få uppleva att inte ha ont i magen över ekonomin hela tiden.
Inte lätt att bli stor inte, så ni som e yngre....njut så länge ni bor hemma. Livet här ute är tufft. Tycker synd om mina barn. Svårt att få jobb och dyra boende. Undra hur det ska gå för dom, mina älskade små prinsar.

Ska försöka ta mig till ICA i Valsta för att köpa lite gott till oss till i kväll. Killarna vill ha godis och jag skulle vilja ha lite ost och kex. Vill gärna ha några glas vin.
Var tvungen att ta en värktablett för att det ska lindra lite. Måste ju orka gå ut och handla och måste skotta lite snö då det har snöat. Mer lär det väl komma...hmmm. Typist.

Så här ser det fortfarande ut på vår balkong efter att jag skottade taket för en vecka sen.



Den första högen tog A bort, men denna har fått varit kvar.
Ni ska se hur det ser ut på baksidan =)
Vi kommer att ha en pool där när snön väl börjar smälta...haha!!

Måste sen när jag kommer hem ta å städa lite så det inte är så mycket i morgon. Några kommer i morgon och några på söndagen för att fira Foffe. Det är galet att det redan har gått tre år sen han vart uttvingad till denna värld.
Ska sätta in lite bilder från den dagen.

Jag väckte Elliot för att vi tillsammans skulle sjunga för F, men det tog en stund och han var inte så sugen på det...det kommer synas på en av bilderna. Men Foffe vart jätte glad iaf. Han fick ett paket med stora pärlor och 2 st plattor. Han gjorde ett hjärta på morgonen innan dagis och den skulle promt med. Sötnos.

Dax att klä på sig och gå ut då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0