Tar det lugnt idag

Har mått ganska bra i några dagar nu. Gjorde tyvärr en grej i går på jobbet som gjorde att vänster axel vart ond...hmm. Men det blir ju bättre nån gång.

Tack söta tjejer för era ord. Om ni har några förslag på vad jag kan göra för att minska smärtan så kom gärna med dom. Kram på er!!

I lördags så gick det inge bra för frispråkarn, men vi tyckte den va bra. Men det lär nog gå bättre för honom nu i fortsättningen då folk har fått se vem han är. Han skriver grymt bra texter tycker jag.

I söndags em gick jag och M till en pulka backe som jag inte visste att det existerade...haha!! Men den var bra. Ch va med och hennes barn. Dom hade jätte kul och det är huvudsaken.
Foffe mannen hade roligt tills han hamnade i en snödriva och fick ansiktet fullt med snö, stackars barn. Han har sån elak mamma som inte kan hålla sig för skratt =). Men det är hjärtligt och inte elak menat.



Sen bara för att det var roligt när jag skrattade så vart han ju tvungen att kleta ner mer snö i ansiktet.




Tycker att denna bild visar så mycket glädje!! Det är så roligt att Foffe går så bra ihop med Maral =)



Fina Maral som jag e så glad att hon har kommit tillbaka i mitt liv. Tack för att du finns!!


Sen att barnen går bra ihop är ju självklart bara ett stort plus!!!
Maral´s söta barn...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0