Snurr i bollen!!

I morse så måste jag ha sovit väldans gott...vaknade 06.35. Då har väckarklockan ringt sen 05.15.
Bra där fru Lindberg!!
Jag har allså snozat i över 1 timme. Måste ha varit en väldigt bra dröm...
Nä, jag tror att det är medicinen jag tar. Har ökat på den. Sen värktablett som bidrar, men framför allt. Sitta å glo på tv till över tolv är inte så smart.
Men det var bra =)
Vi såg på So you think you can dance. Det var finalen som vi hade spelat in och sen röstningen. Jag kunde inte slita mig.
Så jag får skylla mig själv.

Men jag har hållt mig vaken hela dagen iaf. Så jag känner mig nöjd.
Det var folk borta idag på jobbet igen. Börjar bli smått less på det här.
Men va gör man. Det är bara att kämpa på.

Vi hade en händelse med E igår. Han kom hem och såg så ledsen ut. Han sa att han hade blivit på pucklad av en kille. Som en försvarande mamma gick jag ner till skolan för att ta det med lärarna på en gång, så hade dom möte och vägrade ge mig 2 min.
Jag vart så arg att jag började gråta påvägen hem.
Jag skrev ett argt mail till hans fröken.
Den fick jag svar på idag. Dom hade tagit tag i det som hade hänt och pratat med killarna.
Jag pratade med E när han kom hem. Då kom det fram att det han sa igår stämde inte. Jag frågade vaför han hade ljugit och han svarar att han var rädd att vi skulle bli arga.

Till slut fick jag honom att säga sanningen och den var inte så farlig. Några dumma ord från den andra killen och E hade pekat finger...eller ful fingret som han säger.
Visst, det är inte ok. Men det var ingen som hade slagits.
Jag hade ett långt samtal med honom. Det känndes bra, det gäller bara att han har förstått det jag sa oxå.

Nu har jag varit duktig igen på att va uppe alldeles förlänge, men nu ska jag stoppa om mig själv och krama kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0