Jag borde hoppa i säng men..

Känner mig inte så trött. Kan det bero på att jag sov några timmar  på dagen. Jo, det är nog så =). Men skönt va det iaf.

Efter middagen så sa jag åt E att han skulle göra sin skrivläxa, vilket han faktiskt gjorde utan något större tjafs. Jätte skönt. Det gick snabbt och lätt för honom me. Skönt att det har vänt det där. Det var så jobbigt att bråka på honom så han vart ledsen, stackarn. Men nu så!!!

Det vart ingen simmning idag, så jag har bestämt mig att jag ska dit efter att jag har slutat jobba. Jag börjar ju 7 i morgon =(
Tycker att det är så jobbigt att väcka barnen så tidigt. Jag e ju super trött jag me då.
Får lov att kliva upp 5 tror jag, så jag kan börja väcka dom 5.15.
Det blir ju alltid stress dessa mornar. Tyvärr. Men barnen brukar va rätt så snälla iaf, som tur är.

Ska nog se ett avsnitt av millennium nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0