Helt slut i kroppen och i knoppen =)

Hade ställt kl på 9 idag. Hade för mig att jag skulle hämta svärföäldrarna runt 11.15.
Sen så skulle Elliot på kalas.
Fixade iordning hans väska, för dom ska vara i simhallen på kalaset.
Gjorde ett grattis kort.
Förberedde korten på barnen så Helind kan få dom. Dom skulle ha getts i julklapp, så det är väl dax nu =)

Jag ringde till födelsedags barnets mamma och berättade att E var lite rädd att han skulle bli retad för att han har simdyna, och då fick jag reda på att det är nästa helg...typist mig.
Mina svärföräldrar dom fick jag reda på att dom ska jag inte hämta förrens vid 17.15.

Ja trött i huvudet är man.  Inte konstigt att jag har gett mig själv smeknamnet Doris =)
Men tyvärr så är det här en del i min sjukdom så nu vet jag att jag inte är senil iaf...haha!!
Men jag och Foffemannen for en sväng till tippen, så lite nyttig har jag varit.
Han var ute en stund och åkte i en backe som har blivit utav snön på gården. Den är över våran sandlåda =)
Men kul hade han.

Kroppen har jag självklart ont i från igår. Det vart en hel del ösandet av snön. Har tagit bild på det som jag ska lägga ut sen. Har bara inte orkat fixat dom. Ska göra en före och efterbild, hade jag tänkt.
Nu ska jag lägga mig under värmefilten en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0