Förkylning och tandläkarbesök

I morse så klagade E på huvudvärk och att han var trött. Det som är svårt med den mannen är att man vet inte om han hittar på eller inte. Jag sa att han fick gå hem från skolan om han inte kände sig bra. Men när jag kom ner efter att ha hjälp Ch med kläderna så pussade jag E i pannan och han kändes varm- Jag tog tempen och den var 37.8. Så det var inte så konstigt om han inte mådde bra. Han fick alvedon och sen fick han göra mig sällis till tandhyginisten V. Hon e kalas bra. Snäll rolig och omtänksam, lyhörd, ja allt man kan tänka sig. Tyvärr hadde jag ett hål, men jag fick beröm för att jag hade god munvård iaf. Så det var kul att höra.
Nu ska jag vila lite efter att ha farmat på FB.
E har tagit ner täcke och kudde och ligger i soffan framför tv. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0