Före och efterbilder

Här kommer före och efterbild från skottningen av taket. Jag skickade ner snön på balkongen som A sen skulle skotta bort. Han hade då redan skottat av balkongen en gång och så vart det en omgång till. Men jag hade halva taket kvar och den snön har fått legat kvar i ca 3 veckor. Så igår tog jag tag i det och började. Sen kom både Christoffer och Anders och hjälpte mig. Kan berätta att det var väldigt tugnt.
Men nu är det gjort.
Det droppar som bara den från taken. Men detta lär väl frysa på så man får ta på sig skridskorna när man ska ut. Det här är det värsta mellan vinter och vår. Men jag är taksam att det inte har förekommit så många ggr denna vinter. Men det får man väl igen nu =).
På med skridskor och bad kläder, för nu är våren på G!!!!



Man kanske ska nyttja vattnet som blir av snön på baksidan och göra en pool =D
Har man inte haft vattenskada på nedre botten i huset förr....så lär det bli det i år...

Nä slut på gnäll och klagan. Man vet ju aldrig. Saker kan inträffa!!! Burr.
Nu är det dax att knoppa. I morgon ska jag , Elliot och A på bio. Prinsessan och grodan på Kista bion. Foffe får vara med mormor.
Nu är det ju sportlovsvecka här.
Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0