En ny morgon, ny tag

Vaknade av att jag var utvilad, men det kändes som om jag hade sovit i en hängmatta.
Inte så skönt kan jag berätta.
Stoppade i mig medicinen som jag nu tar 3 ggr per dag och en värktablett.

Var och köpte en värmefilt på Järnia i går som jag varmt kan rekomendera =) ...haha, va knasigt det blev...
Den var jätte skön. Värken försvann en liten stund iaf.

Jag hade ställt mobilen igår kväll för att kunna se tjejerna spela om guld i curling i OS. Men misslyckades.
I några minuter höll jag på att mörda min väckarklocka då den vägrade sluta låta när jag tryckte av den. Halft sovandes så tryckte jag, vände och vred, men den vägrade tystna.
Efter en liten stund av klarhet så insåg jag att det var mobilen som lät. A var gullig och skulle försöka väcka mig, för jag hade bett om det. Men vi båda insåg att det va ingen idé. Jag fick sova vidare.
Så synd! Dom vann ju!!!
Grattis till dom!!!.... och grattis till mig som inte såg det =(

Det är tö ute idag igen. Visst känns det skönt att våren är på gång, men jag hatar slasket. Det kunde ju få vara kallt och vitt och fint i några veckor till. Speciellt nu när det är sportlov i landet.
Det har ju varit bra hittentills.

Idag så får jag se vad jag hittar på. Nu ska jag krypa under den gosiga filten en stund framför tv.
E frågade om vi kunde dela på den och självklart ska vi det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0