Sista dagen i Ö-vik

Jag har haft det så skönt och mysigt dom här dagarna. Jag har hunnit träffat farmor två gånger vilket känns bra. Men jag skulle så gärna velat haft henne nära så man kunde ha träffat henne mer än en gång per år. Hon är ju 87 år nu och hon känner att det inte är som det ska längre. Det känns jobbig.



                      Men glad ser hon ut iaf.



               Så här vacker var hon när hon var ung!



     Farmor med min pappa i knät, dom ser lyckliga ut tycker jag!



Sen har jag ju fått bott hos min kära kusin. Dom har bjudit på god mat och vin, mycket trevligt sällskap och tak över huvudet. Tack så mycket!!

                                     







Det är inte lätt att knäppa en bra bild på mamma som alltid gör nån tokig. =)

Jag tog några bilder på kort som farmor har ståendes i hyllan.



              Mamma och pappa, snygga som få!!



                                Min farfar!

Nu ska jag hoppa i säng, så jag orkar köra hem mig och min mor igen! Jag längtar hem till min familj så in i bomben. Fy vad jag ska pussa på barnen och självklar min snygge make =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0