Klant Tess!!

Sitter här och drar mig för att gå in i duschen....Ska iväg med mor och göra Ö-vik osäker =)
Vi kom upp vid 23 tiden i torsdags. Vi hämtade en hyrbil vid 17 tiden och passade på å åt innan vi stack. Vi var och hälsade på farmor en stund igår och ska dit en stund imorgon.

När jag skulle vis kusin min blogg så finns det längre inga bilder på den...kom ju sen på att min klant skalle hade ju tagit bort dom från stället som man lägger in bilderna på bloggen. Dom har jag självklart slängt från papperskorgen, så det blir till att lösa det sen när jag kommer hem. Alltid lär man sig nått nytt....och det har jag gjort nu. Ta inte bort bilder från arkivet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0