Hjälp!!

Idag så var nog barnen mer pigga än vad jag var. När jag kom ner i tvättstugan så hörde jag ett konstigt ljud från varmvatten beredaren... Jag tog bort skyddet och såg då att det läckte från den. Typist, nu är den paj. Den är från 87 så det var väl dax, den har ju låtit konstigt ett tag också. Det var en man här som kollade och dom ska komma hit med en ny imorgon. Det blir ca 18000:-. Tack mor för att du hjälper oss, lovar att återgälla dig.

Nu ska jag ta på mig lite anständiga kläder och måla lite i ansiktet. Vi äter på Mc´Donalds ikväll. Vi har ju ingert varmvatten =)

Kommentarer
Postat av: fröken Kicki

Ha ha! Dålig undanflykt. Kan inte laga mat utan varmvatten? Hmm, nåja, så känns det mer ok då... Hi hi! ;-)

2009-09-11 @ 13:07:40
URL: http://frokenkicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0