Äntligen helg!

Denna vecka har varit lång och tråkig, det är inge kul på jobbet längre. Det beror på en viss person, nämner inga namn.

Igår fyllde min kära mor 70 år. Känns så konstigt... Men åren går fort, tyvärr. Snart är man ju 40 själv...haha, fy vad det låter gammalt.


 
              Denna fina bild tog Elliot med min mobil =)



                                        Elliot och Mormor!!


                                                   Jag och Christoffer som Elliot har tagit.


Idag så ska vi fira Elliot hos Eva och Håkan, då Anders inte är bra från förkylning eller vad han nu har. Vi andra är väl lite små förkylda men inte värre dock.
Får lov att knäppa lite bilder från kalaset och lägga in här.

Nu ska jag göra mig i ordning, för jag sitter fortfarande i morgonrocken =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0