Vad ska man hitta på?

Igår så stack Anders iväg på kvällskvisten till Sollentuna. Det skulle vara nån spelning på ett ställe som vi hängde på när vi var i 18-20 års åldern. Det var en hel hög med folk som skulle dit som man inte har sett på ett tag, så det känndes lite kymit att inte kunna få vara med.

Men jag hade en mysig kväll med mina pojkar istället. Vi spelade Sing Star på P3:an. Det var ganska underhållande.

Pratade en stund med Anna och vi sa att vi skulle höras idag, så jag funderar på att åka dit å hälsa på. Det är ju inte så ofta man ses, tyvärr.

Det är grått å tråkit väder ute. Jag hade velat fota lite nu när det är så fina färger på träden. Har en stor nyfikenhet på Steninge slotts park. Men är ju osäker på hur man får gå där. Vill ju inte få en utskällning för att man inte får vara just där.
Sen finns det ju Rosersbergs slott. Tycker det är lite roligt och spännande med historia runt sånt där.


Jag hade två bilder här på slotten som jag hittade när jag googlade. Läste sen på en fotografs blogg att man inte får göra så. Så nu har jag lärt mig det...

STENINGE SLOTT



ROSERSBERGS SLOTT



Nu ska jag ta å snygga till mig, ringa Anna å se vad hon gör och om hon orkar träffa oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0