På besök igår...

...i Knivsta, eller det är ju ut på landet åt andra hållet =). Jag och barnen var å hälsade på Anna, Robban och Marcus. Det jag mötte innaför dörren var det här:



Lilla Viktor!! Jag är kär!!
Han var så himelens söt, snäll mm, men den lille mannen har tydligen ett hjärtfel, så han kan inte säljas. Hade inte maken hatat katter och jag inte varit allergisk så hade jag gärna lånat hem honom eller nått.

   

Vi pratade en del och barnen dom busade.

   

Dom leker så himla bra ihop dom tre. Stackars Marcus som fick sig en redig ben tänjning av Elliot...haha! Dom var alldeles svettiga och helt slut när vi åkte därifrån.



Så här roligt kan man ha om man hjälps åt!!

När vi satt och pratade vid köksbordet så såg jag en ring på Annas finger...ja, på vänster hand!!
Har jag glömt att hon har sagt nått?? Nej, det har jag inte. Så jag var tvungen att fråga:
- När förlovade ni er??
Det fnissades och Robban frågade Anna.
-Har du inte sagt nått??
-Nej jag har inte sagt till nån, svara hon.
Jag är så glad för deras skull! Dom är värd varandra. Kram på er!!

Vi vart bjudna på ost och skink fylld fläskkottlett (eller hur det stavas) som var dubbelpanerad. Det var super gott, det måste jag prova att göra själv. Det vart så saftigt köttet.
Men hon är en klippa på att laga mat. Anna passade på att göra morotsbröd, som jag oxå ska göra själv nån dag. Det såg inte så svårt ut. Det jag saknar bara är en köksassistent och då menar jag apparaten. Men en sån är ju inte billig. Jag kanske kan överta mammas. Jag tror att den ska fungera fortfarande.
Det vore inte helt fel med hembakat bröd faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0