Måste ta mig i kragen!

Nu är det fredag igen....och här sitter jag och är på väg att bege mig ut ur huset. Jag förstår inte varför jag ska ha så svårt att ta mig för saker som behövs göras, nä istället så fastnar jag här, framför datorn, på facebook. Fy mig!

Jag måste ta å panta burkar och åka å handla. Är lite sugen på att ta en tur förbi Jysk och köpa några nya handukar. Våra är så trista. Skulle där oxå behöva titta efter lakarn med resår till barnen. Vore inte helt fel att ha ett sådant i våran säng me, med tanke på hur det ser ut där efter nån dag =)

Jag får inte glömma att köpa nya proppar till proppskåpet, för just nu så har jag tvättat och då ryker värmen i sovrummen...haha!!!

Nu ska jag ta å byta om å fara iväg. Barnen är hos kompisar här på gatan. Då till och med lill Foffe är hos en kompis, då är dom inte så små längre. Stackars Anki. Jag får slå en flukt där och se hur det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0