Ledig onsdag.

Det gick bra igår kväll, kom hem sent efter att ha tankat bilen. Sen vart det lite FB, farma, laga mat mm. Sen myste jag och A så kl vart 2.30. Så är han trött idag så har jag all förståelse.

När jag vaknade upp idag så kände jag av att jag har en förkylning på G. Vore konstigt annars med tanke på hur barnen mår. Hoppas att jag kan jobba i morgon. Vi kommer få en ganska låg inkomst nästa månad eftersom A var hemma i 2 veckor. Men det var ju behövligt och då kan man inte göra nått åt saken. Det blir ju så ibland.

M från jobbet ringde och frågade efter 2 nycklar som saknades. Den ena hade jag haft. Jag har hängt in den, det vet jag, men jag hade tyvärr missat att ge en medicin där till personen som bor i den lgh vars nyckel saknas och det känns mindre kul. Blir besviken på mig själv när jag missar sånt. Skärpning där!! Det anser jag som ett stort slarv fel.

Jag funderade ju på att åka å fota lite höst. Så man kanske ska göra det idag. Jag har en frustrerad snart 3-åring och en uttråkad 8-åring. Den stora vill inte hänga med, så han får väl va hemma då...

Vid 14.30 ska C få hälsa på hos tandläkaren. En spännande upplevelse. E han åkte kana i stolen kommer jag ihåg. Vi får se vad denne lille man hittar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0