Johnblund...

Igår så var jag så dum att jag sov en stund på fm. Det gjorde att jag frenetiskt läste i Camilla Läckbergs nya bok "Fyrvaktarn". Hennes böcker är så svåra att släppa. Hon är otroligt duktig på att skriva, tycker jag.
I våran säng låg en snarkande Foffe och efter ca en timmes läsning dök den andre lille mannens huvud in genom vår dörr och säger -Jaha, och går därifrån.
Jag var en snäll mor och sa att det var ok att han kom å la sig i vår säng han me, men det innebar att han fick ligga i fotänden.
Vid ett tiden släckte jag. Klockan den ringde 04.45 och en halvtimme efter klev jag upp...

Vid 14 tiden idag, då kom Johnblund och satte sig på min axel och han har vägrat flytta på sig sen dess. Så nu är det hopp i lopplådan med barnen och sen krama kudden stenhårt. Imorgon börjar jag sju oxå, men det är skönt att komma hem tidigt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0