Frusen!!!

Shit va det är kallt nu...hur ska det bli i vinter? Är det så här varje år, har man glömt? Ja, vad vet jag... Här om morgonen så var det +2C. Snart är det dunjacka och långkalsonger.
Mörkt är det också. Längtar redan till sommaren igen, även fast det är väldigt vacker ute med färgerna i löven och dimman som ligger som ett täcke.

Veckan har varit ok. Nu är jag ledig i 2 dagar. Ska jobba i helgen. Det är blandade känslor med att gå tillbaka som jag har jobbat tidigare. M undrade hur det gick och hur det känndes. Tidigare har vi jobbat breved varandra och nu ska hon leda mig...
Men som sagt, jag är glad att det är hon.

Var å handlade med mor idag, hon är så otroligt snäll, vet inte hur jag ska kunna ge tillbaka. Jag hoppas att jag blir likadan för mina barn.

Vi fick hjälp av underbara Fredrik idag. Det har ju läckt i taket i vardagsrummet nu också. Kommer väl från övervåningen, så killarna har kladdat ute vid taket. Vi får väl hoppas att det hjälper nått.

När vi stod och skulle säga hej då, så gick strömmen i vardagsrummet...det bara blinkade. Efter nån minut så kom Foffe ner och sa att sagan var trasig. Så där uppe i hans rum och i vårat rum hade nått hänt också!
Anders gick ut och chansade tillslut och trixade i elskåpet ute och lyckades fixa det. Tur att han är så duktig, min älskade make =).

Imorgon blir det att försöka göra klart bilderna till Alexandra. Sen kan man leka lite mer med dom. Vi hade besök igår och då kollade jag igenom dom som är kvar och många är tyvärr suddiga. Jag måste ha haft fel inställning på kameran, tyvärr. Men några bra blev det och hur många bilder har vi i vårat album. Det är inte så många. Så det går nog att plita ihop ett. 
Jag hittade en sida som man kan göra album i med bra priser.  www.vistaprint.se
Jag har ju en som jag ska prova oxå, men den är lite dyrare. Denna ser enklare ut att arbeta med, men jag vet ju vad som går att göra på den andra sidan, så vi får se.

Huvudsaken är att dom blir glada och nöjda med bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0