En dag utan bil...

Anders stack iväg tidigt i morse till Säter. Det är nått race där som ska hålla på i 7 timmar och dom kör med 4-hjulingar.

Själv ska jag nu hoppa in i duschen och sen får jag se vad jag hittar på. Det finns en del att göra här hemma så jag kanske ska börja där. Ta lite idag och lite i morgon. Känner mig inte bra alls. Det sätter sig alltid i mina luftrör så det gör att min andning inte är som den ska...som om den brukar vara det =), men det är ju bättre iaf.

Jag måste boka en tid till läkaren och få nya astma mediciner utskrivna. Mina är nog inget kvar i...

Ett ihop plock från bilderna igår!



Fick en bild på Anton och Elliot som var ute och "Lekte Bus Eller Godis".

Kommentarer
Postat av: Katarina i Liden

Hello vännen, vilket härligt kort - å alla de andra du har här med :-) Vad jobbar du i för program? Har du gjort signaturen där med?



Krya på dig, så hörs vi

Kramizar, Ina

2009-11-02 @ 15:11:47
URL: http://www.ridgeoneblogg.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0