Bröllops bilder lämnade!

Igår var jag hos Alexandra och lämnade deras bilder. Det har tagit lite för lång tid, men men. Jag har ju suttit och hållt på med alla bilderna, tills Anders sa till mig att jag skulle välja ut dom bästa som jag vill ha i albumet och bara jobba med dom....hmm. Att jag inte hade tänkt på det =). Då kanske det hade gått lite fortare för mig. Men samtidigt så vill jag inte lämna ifrån mig bilder som inte ser bra ut. Som tur var så är dom flesta klara iaf.

Det som var skönt var att hon vart nöjd och jag hoppas att hon inte bara sa så för att vara snäll, utan att hon blev nöjd på riktigt.
Jag ser det här som en erfarenhet rikare. Jag måste ta för mig mer på plats och sen att man kollar bakgrunden i bilden lite bättre. För några bilder på Alex som är jättefina, så har vi en urtjusig tennisbana i bakgrunden. Inte så smart kanske.

Hennes lilla Tyra var jag nära på att stoppa med mig i data väskan. ( Den är ju en ryggsäck =)).
Hon är så söt!! Man får väl låna henne, eftersom jag själv bara har manliga bustroll...haha!

Jag hade bestämt mig för att åka senast 13.30 därifrån, men kl. vart lite mer, tyvärr. Jag hade en tandläkartid 14.30, så det vart att gasa på motorvägen. Men jag han i tid och hålet vart lagat. Det känns skönt att man har träffat en tandläkare som man trivs med. Hon är lyhörd och observant. Nogram när hon jobbar. Det känns tryggt. Nu kanske man inte drar sig för att gå dit, som man gjorde förr.

Jag tar ju en del bilder med lill kameran. Tanken var att jag skulle kunna ha med den överallt och knäppa på det som händer runt mig och sen för att lättare kunna lägga ut bilder här. Men jag är inte riktigt nöjd med den, tyvärr. Antingen så är det kameran eller så sitter felet i mig. Jag är bortskämd med att få så rena fina bilder med vår D80. Men man kan ju inte kräva allt. Vissa bilder blir dock bra iof.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0