Är nöjd med dagen =)

Barnen vaknade först, om man bortser från att Anders jobbade idag...haha!
Det jag hörde nerifrån köket var dom små killarna som blev osams. Elliot var så snäll och hade gjort frukost till lille man, men han var tydligen inte nöjd med sked storleken...och det var det dom bråkade om. Men han hade fått en stor sked till sin tallrik med jätte mkt flingor i. Hmm, E var lite väl generös, men allt slank ner.

När jag väl va klar så tog vi oss till simhallen här hos oss. Det var ett bra tag sen jag var där med barnen. Denna gång fick E följa med oss in i omklädningsrummet. Han frågade om han fick och jag känner att jag har mer koll på honom när han är med mig, för jag vet att det där med duschning inte funkar riktigt än. Men han gjorde det ganska så bra idag ändå.
Han hatar ju att få vatten över huvudet...iaf i ögonen och det blir det ju när man tvättar håret. Lite svårt att undvika det då.

Väl i badet så gick det väldigt bra. Jag har ju köpt simmringar sån med gula flytkuddar i sommras. Dom fungerade toppen.
E plaskade på bra i den lilla basängen. Jag vart riktigt stolt.
Lille man han var till och med i den stora bassängen och simmade och hoppade. Han lyckades till och med att kissa på toaletten efter några tappra försök!

Vi tog en fika i Valsta centrum och hadlade lite innan vi åkte hem. Jag vart helt slut efter att ha legat i badet i ca 1 ½ timme, så jag satte på bilar och la Foffe i soffan. Han somnade snabbt och jag kröp ner en stund efter.

men det var jätte mysigt att vara med dom små liven. Det måste göras oftare faktiskt.

Anders och jag kollade på Nitro Circus som jag tror går på MTV. Det är galna fd cross åkare bla som gör tricks på galna sätt. Hoppar i stora ramper med trehjulingar, hoppar i vatten från höga klippor...hoppar ut ur plan utan fallskärm med mycket mer. Helt galna är dom iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0