Projekt, om möblering

Jag fick för mig att ta tag i idén som jag hade, så nu är bäddsoffa och tv möbeln med tillbehör i Elliots rumm.
Foffe har fått lådor med diverse saker i som E grinade lite illa över att dom var där och inte i hanns rum. Men jag förklarade att det inte va några problem OM han skulle få för sig att leka med bilar, så var det bara att ta dom från Christoffers rum.
Sen att igår kväll så ville inte Ch ha E´s saker där, för det var ju inte hans....vad gör man, tur att det går över. Vi människor är ju vanedjur!

Nu står ett skrivbord (Elliots) och en byrå, som ska slipas och målas. Bokhyllerna har fått sig en genomgång oxå, då E´s böcker hamnade där me.

Tänk att allt ska ta sån tid innan man tar tag i saker. Men nu är det på G och jag tänker inte släppa det förrens det är färdigt.

Imorgon är det städdag i området och jag hoppas att det regnar lika mkt då som nu. Har ingen lust utan vill fortsätta med det jag har börjat med. Men vi får se i morgon =). Håll tummarna....haha!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Tessan!

Äntligen har jag hittat till din fina sida, och dessutom tagit mig för att lämna en kommentar!=)

Jag vet inte varför jag aldrig innan fattat att du länkat mig din adress!Ha ha, jag och datorer.



Vad roligt att vi kan följa varndras vardag på det här viset, även om jag är dålig på att uppdatera.

Det är så kul att se ungarna växa, och alla dina fina bilder:)

Ha det så gott och hälsa familjen! Stor kram från Johanna.

2009-11-10 @ 18:00:34
URL: http://skrivlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0