Luftvärmepump installerad

Nu är den igång och det verkar som den funkar. Det känns friskare i luften här inne och blåser varm härlig luft =)
Maten står på spisen och jag hoppas att jag kommer i säng tidigt, för jag är skit trött. Det är väl medicinerna som gör det antar jag + att man inte är helt 100.

Nu snöar det igen. Kan väl hoppas att det inte kommer ner så mkt och att man har lite ork i morgon och släpa in bordet under tak, så att vi kan täcka över grejorna där.
Men är helt orkeslös hela tiden och tänker..."jag gör det sen". En sån gör det sen står i en blå kasse på golvet med ren tvätt oxå...
"Tar det sen"....

Kommentarer
Postat av: fröken Kicki

En sån luftvärmepump hade jag i ett hus jag bodde i tidigare. Jättenöjd. Varmt och skönt om vintern och när de där heta dagarna på sommaren ställde vi bara in kall luft så kunde man i varje fal sitta inne och äta middag utan att rinna bort.

Hoppas Du snart får bli frisk, Tessan!

Kram!!!

2009-11-05 @ 08:42:54
URL: http://frokenkicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0