Jobba helg...igen...

Tänk att det har gått en hel vecka igen sen jag skrev. Varför?? Tänker på att jag ska göra det, men kommer mig inte för det bara.

Håret vart klipp i söndags men inte slingat. Vi ska göra det en annan dag då Z inte hade alla saker som behövs hemma. Det vart en hel del prat om jobbet, situationen där. Det var inge roligt att höra. Tycker synd om dom.
På tisdagen hade dom ett möte med chefen som inte gick som dom hade tänkt sig. Jag vart arg och ledsen när jag fick höra det.
Nytt möte om 2 veckor, får se hur det har gått då. Det är inte meningen att folk ska må dåligt och bli ledsna på arbetet, det tycker inte jag är ok.

E har varit hemma sen i måndags då han hade feber, antagligen en släng efter sprutan.
Men ha fick gå idag i skolan. Troligtvis så behövde han det.

Själv har jag strykit och hängt upp gardiner i vardagsrummet och i allrummet. Bordet i köket har fått lite julstämmning oxå. Sen är det väl bara resten av sakerna som ska fram. Kan tycka att A kan hjälpa till med det.
Han och barnen ska till Ullis och baka pepparkakor i morgon =)

Själv ska jag jobba helg. Kväll idag och på söndag, dag på lördag. Jag är så less på att jobba varannan helg, det var bättre när det var 2 av 5. Men det är bara att se glad ut!!

Hoppas ni får en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0