Hatar över rubriken...

Det är så himla svårt att komma på nått bra att skriva där...tur att man inte är en författare, haha!

Det är så jäkla trist väder ute, så jag blir galen!! Har bara lust att krypa ner i sängen och stanna där. Men som vi alla vet så är det inte möjligt...tyvär. Men jag är nog inte ensam om det.
Det är mörkt straxt efter 15 på em, det är då mitt hjärnkontor stänger ner för dagen har jag märkt =).
Undrar bara hur det ska fortsätta?? Med tanke på att min mörker depression kommer i januari-februari nån gång.

Dagarna springer på i maklig takt hela tiden, man hinner inte me. Och när man väl är ledig, så har jag ingen lust eller ork till nått. Hur kul är det??

Som tur är så är förkylningen över. Gris sprutan tagen...så man får väl se när nästa kommer...

Jag jobbade i helgen som var och lördagen gick bra, söndagen vart jobbigare. Det är mkt spring, så på måndagen hade jag så förbajat ont i vaden, lite överansträngd då antagligen, så det vart lungt på tisdagen.
Alex med söta Tyra kom över och hämtade bröllops albumet och hon vart jätte glad. Hoppas bara hon är ärlig =).

Tvätt ligger så fint och väntar på mig i Ikea kassar, men det får bli i morgon.
Idag har jag hämtat beställningen från Mary Kay, så jag hoppas att 4 personer blir glada iaf.

Igår fick jag med Franci på en spa kväll på mary kay möte. Det vart mkt uppskatta. Vi behövde det, skulle va trevligt att ge det till alla mina arbetskamrater på 12 som mår piss just nu på jobbet. Dom ska ha ett möte med chefen den 25, så vi får se vad det leder till...

Kommentarer
Postat av: julia

Hatar också rubriker! Fast jag skriver alltid något från någon låt med Lars winnerbäck, så behöver ju inte komma på något helt själv men iallafall haha.

Ha en bra dag :D

2009-12-13 @ 14:20:56
URL: http://juuuuulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0