Fredags mys =)

Jag på övervåningen, med FB och en flaska vin. Gott som bara den.
Nere så sitter E och tittar på när pappa spelar Assasins Creed 2. Tror att A har spelat hela dagen , då han hade stå dag. I morgon så lär E sitta där, om jag känner han rätt.

Dagen gick fort på jobbet som tur e.
A ska med jobbet till Jakobsberg i morgon på "utbildning", middag och bowling med öl. Själv ska jag sova så länge det går... Det lär ju märkas i morgon..haha!!

Fåfr väl se vad man hittar på, vore mysigt att gå till simhallen, men troligtvis så är man väl inte ensam där. Jag vågar inte låta E gå till killarnas själ än. Kanske hönsig, men jag gillar inte att inte kunna se vad som händer. Han är inte så stor än...eller är han det??
Skulle ha varit trevligt att haft manligt sällskap som kunde ha bytt om med honom, men pappa A gillar inte det...

Måste i morgon oxå ringa samtalet till en som jag ska ha hudvårdsklass med nästa helg. Om hon får ihop det. Jag får väl ta henne sj'lv annars och bygga på från där.

På söndag ska jag nog till Zahara och klippa och göra slingor. Det är behövligt. Vet inte varför jag tappar så grymt mkt hår just nu??
Stress??
Vitamin brist??
Allmänt dåligt tillstånd??
Vem vet...inte jag iaf =)
Men det ska bli skönt att få det gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0