Fixat lite

Glömde ju skriva i förra inlägget att jag har gjort lite nytta idag. Jag var till tippen..igen med skräp, sen var jag och tog "grissprutan" och det sista jag gjorde va att lämna in en matta på tvätt. Sen vart det hem och plocka all tvätt, men jag har lämnat en kasse kvar och hoppas att jag tar den i morgon =).

Jag ska till Petra ikväll och titta på barnkläder. Hon har börjat sälja det på hemma vis som jag gör med mitt. Ska bli roligt!
Har tittat på nätet hur dom ser ut och vi får se om det är i min smak. Foffe har ju en hel del kläder efter Elliot än och jag kommer inte ihåg om hon har i Elliots storlek, för det blir till han i så fall. Kanske hittar julklapps kläder =), vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0