Dålig uppdatering

Så nu har jag målat klart möblerna och dom är på plats. Städdagen gick bra, tyvärr så regnade det inte, men jag var ute en sväng med Christoffer.

Sen har jag tagit mig igenom tre arbetsdagar för att nu vara ledig i 2. Jag ska jobba i helgen som kommer.
Det känns mindre kul. Men det går nog ändå!

Jag har nu lagt en order på MK, så den hoppas jag kommer i början på nästa vecka. Jag kan ju omöjligt lägga ut pengar innan jag har fått in dom. Det är ju lite frustrerande faktiskt. Jag skulle önska att det kom dagen efter att man har lagt den, som det gör på vissa fördetag. Med tanke på att jag får betala 200 kr för att dom ska skicka den oxå. Det är en hel del dumt tycker jag.
Tänk om man kunde få ändan ur vagnen så man kunde jobba på heltid med detta, slippa gå upp jätte tidigt och stressa dit och hem, sena middagar osv. Att själv kunna välja hur man vill lägga upp jobbet.
Men kruxet är ju att jag är så feg att fråga om nån är intresserad, att få ett nej! Men dom som har kommit längst har ju oxå fått flest nej.
Men jag vet ju att det är bra grejor som jag säljer! Så det jag måste göra är ju att boka in flera klasser, så att jag blir van med framförandet. Hur jag ska lägga upp tiden med ev blivande kunder eller medarbetare.

Det är jobbigt det där med självförtroendet. Jag skulle behöva vara med P som är vår Fristående Sales Director, eller N som är min team leader, för att kunna se hur dom gör. Jag har ju faktisk inte varit med någon gång utan har fått klarat av det själv...
Vi får se, det är ju bara jag som kan göra nått åt det.
Men det är drömmen just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0