Jag gör det sen....

Har jag börjat med alldeles för ofta. Dagarna springer iväg och jag hinner som vanligt inte med.
Vet inte vad det beror på att jag skjuter upp saker hela tiden, det är ju jag som mår dåligt i slutändan.

Jag ska snart försöka uppdatera vad som har hänt sen sist, men det jag kommer på nu iaf är att jag har varit på julbord med jobbet i Lillstugan. Det var helt ok, förrutom att jag var pist när jag kom dit.
Jag hade gjort ett byte för att kunna va med Foffe när dom bakade pepparkakor på dagis....men det gick inte!!!

MAN SKA LÄMNA IN ANSÖKAN OM BYTE OCH KOMP MINST 2 VECKOR INNAN =D ....
Snart ska man väl anmäla sig sjuk 2 veckor innan me!!! Jävla idioti!!

Jag kan förstå en hel dag komp och semester, men ett byte och några timmar komp. Om det fungerar i verksamheten så vaför inte????
Hon gör sig bara mer ovän med sin personal.

Nu till nått annat...

Har i helgen hunnit med lite iaf, köpte gran i lördags och den har A fått upp. Den ska bara kläs.
Har åkt stjärtlapp med barnen i lördags kväll kl 21 till 22 =D
Varit och träffat Ch´s gudfar och fru och son och hämtat klappar till våra barn. Dom e för goa.
Blir så arg och ledsen när I berättar hur hon blir behandlad. Fy F, va arg man blir på FK och försäkringsbolag. Varför ska man behöva ödsla en massa energi på onödiga saker då det finns dokument och bilder på att man faktiskt är sjuk och inte arbetsför. Nä, då är det psykist???
Blir så less på detta samhälle.

Har ensat lite papper och hoppas att jag inte slängt bort eller tappat bort nått viktigt...

Glömde berätta att det har snöat säkert minst en decimeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0