Dagarna går för fort

Jag som hade tänkt använda denna sida som en dagbok, det märks att jag aldrig har varit duktig på att föra en sån heller...haha!!

Det är nu 2 veckor sedan som jag skrev och vi har hunnit med en del.
A har pyntat fint här hemma och lille man har varit sjuk i 2 veckor.
Men den senaste veckan så fick han antibiotika och vart genast mkt piggare. Han had ekrupphosta och feber hela förra veckan och i måndags när jag va med honom på löwet så konstaterade läkaren att han hade början till öron inflamation, stackarn!

Mamma har jag träffat och inhandlat lite julklappar med.
Har en ångest över pengar, så jag känner mig väldigt låg just nu. Orkar inte ta tag i nått. Tänker bara på vad jag måste göra, men kommer mig inte för det.

Hade tänkt försöka mig på att ta porträtt bild på Foffe och ge bort till jul, inte ens det blir gjort....
Men det är inte det lättaste att få honom att fastna på bild nu, då han vänder bort huvudet hela tiden och vill själv ta en bild =).
Undra vad det ska bli av honom...haha!!

Det har ju inte blivit så mkt jobbande då jag och A har delat på att va hemma, men jag försjönk mig i spelandets värld när jag va hemma med Foffe.
Det känns skönt att få försvinna från verkligheten ett tag, är det inte så??

Nu har jag min arbetshelg oxå, känns så där, men det är alltid skönt att va på jobbet, då det är lugnare i huset med folk, men samtidigt är det mer att göra på ett annat sätt.
Jag jobbar kväll idag och börjar 7 i morgon...vet hur seg jag kommer va då.
Hade varit skönt att haft ett jobb närmare hem...
Mindre bensinpengar oxå kanske... vem vet?

Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg :)

2009-12-12 @ 13:01:47
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0