Utrensning, Check!

Så där ja!
Nu har jag hunnit varit hos Ramo en stund. Hon fick unna sig en stund med att pyssla om sig själv =)
Hon hittade flera ögonskuggor som hon vart förtjust i, så nu ska hon ladda upp och förnya smink förrådet.
Hon vart superfin i dom blå färgerna tycker jag och hon vart jätte nöjd själv. Sånt är kul, att kunna göra någon annan glad och att få nån annan att må bra. Det gör gott för mig med!

Nu har jag fyllt två svarta sopsäckar  med E´s gamla kläder, så nu finns det plats att fylla på med det han hinner växa ur nu under hösten och vinter. Det är då han sticker i väg på längden. Varför vara som alla andra...haha!
Men det blir ju bara mindre och mindre kläder man kan spara eftersom det slit mer nu ju äldre dom blir. Hål i byxor framför allt.
Men det är ju skönt för Foffe mannen så kan ju han få mera nytt =)
Så nu bär det av till min kära mor. E gick hem till en kompis och A for iväg och ska fixa larmet på den nya fyrhjulingen och Ch får följa med mig. Då blir mormor glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0