Sista dagen på semester!

Så nu har jag fixat till lite med denna sida. Det vart inte riktigt som jag hade tänkt mig...men men.

Nu måste jag ta och göra mig i ordning. Hade tänkt åkt till mor själv, utan barn. Det är lättare att umgås då och man blir inte lika störd. Ska ju ta med kläderna som E har växt ur. Jag får väl stoppa dom i en svart sopsäck tillsvidare. 

Hade ju tänkt hunnit med att åka till Ramu med make up som hon ville testa. Jag ska ju lägga en order på torsdag eller fredag hade jag tänkt. Det beror på om jag har fått in pengarna från alla.

Ullis ska ta mig och Lottis på strip aerobics på tisdag. Hmm...kan bara bli roligt! Hoppas bara att man kan röra sig på onsdagen sen...haha. Fortsättning följer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0