Sen...igen...

Nu har jag suttit och hållt på så länge med att skapa en egen designe på min nya blogg, men vissa saker blir inte som jag har tänkt mig. Men det är väl bara att fortsätta testa sig fram, det kanske blir bra till slut iaf.

I morgon så ska jag träffa min kära mamma. Jag ska ta med mig en massa urvuxna kläder från Elliot som sen stackars Christoffer får ärva. Men det är ju skönt att dom finns, jag ska inte klaga. Jag får nu rensa Ch´s garderob....igen. Jag var och vägde och mätte honom i torsdags och han vägde 15,8 kg och är 100,5 cm lång. Så st 98 är bara att plocka ut.
Jag ska ha en massa 104 hos mammsen, så det blir att ta hem dom igen och kolla igenom vad det är för något.

Det är slut på semestern snart. Arbetsdag på måndag....Ångest!!
Men det kommer nog gå bra ändå. synd bara att jag inte har fått mer energi under ledigheten. Kanske skulle behöva kolla upp blodvärdet? Vem vet.
Nu ska jag hoppa i säng och fortsätta läsa "Män som hatar kvinnor"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0