Sängdaxt.

Jag handlade pizza på vägen till mammsen. Precis när vi kom till resaurangen så öste regnet ner, så jag och Foffe fick snällt vänta en stund tills det minskade.
Jag gick ut i garaget med mina två säckar och kom ut me två nya =). Ska bli spännande att se vad som finns där i. Om det är något som kommer kunna användas.
Sen bar det av till Ica, båda jag och mor behövde handla lite. På vägen så slängde vi hennes sopsortering oxå, så hon var nog nöjd, även fast besöket blev kort.

Våra Barn....
Nu är det så att den lilla sötnosen Christoffer är i 3-års trotsen...HJÄLP!!!!
Jag blir galen...hur ska det här sluta?? Det som skrämmer mig mest är: Hur kommer han bli vid 6-år? Vill jag veta det...Nä!
Det är konstant konflikt här hemma. Jag hoppas att det blir lite bättre nu när han börjar på dagis igen. Vi får se...
Elliot får ju sina utbrott oxå. Vi skakade hand på några pungter:
1. Läxor går före vänner och lek.
2. 19.30 ska han vara inne i veckorna, dels för att hinna ta en natta macka.
3. 20.00 ska han vara i sängen.
Det ska bli spännande att se hur mycket av det som kommer att stämma.  Han ska göra detta utan att bråka, skrika, slänga i dörrar mm.

Nu är det sängdax. Det var det redan vid 22 tiden, men men. Vi var å hämtade Anders lastbil oxå, plus att man fastnar lätt här.
I morgon börjar alvaret. Åter till jobbet. Upp kl 06.00. Blää!!!
Vi får som sagt se vad hösten har att erbjuda mig för möjligheter.
Natt natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0