Lungt och skönt

Idag var jag faktiskt pigg...konstig kännsla. Det måste vara gårdagen som var orsaken att det känndes så. Ullis hämtade upp mig efter jobbet igår och så åkte vi hem till henne, åt, pratade och lyssnade på musik. Sen kom Lottis...vi ska på srip aerobik. Det var skit jobbigt och askul...men jag tyckte det var lite pinsamt. Är osmidig plus att man inte känner sig så sexig som man ska utspela. Men det var en otroligt roligt träningsätt som jag gärna gör om. Det känns idag i kroppen och det kommer garanterat kännas mer i morgon =).

Ullis frågade hur det kändes och jag svarade " som om man har varit ute och dansat fast man inte är bakis".

På jobbet har chefen gått ut nu med att jag inte kommer vara kvar. Känns konstigt, men jag orkar inte ödsla energi på det. Vi får se hur det går. Måste skicka mailet till Ark. Tar en dag i taget.

Anders köpte en ny mobil som jag hade tänkt att jag skulle ha, men han ville ha den. Trot eller ej!! Det är en enkel som säkert kommer funka bättre än någon av våra två senaste modeller. Men det återstår att se. Sen hämtade han barnen, for hem å packade. Så det var så skönt. Själv var jag snäll å tankade bilen så han skulle slippa. Idag kändes hans beteende så bra. Varför inte så jämt för? Allt blir mkt roligare då. 
Han åkte vi 18.30 tiden till Borlänge. Sen i morgon ska dom vidare till Timrå på atv träff. Jag saknar honom redan, men samtidigt ska jag inte ljuga om att jag tycker att det är otroligt skönt att sitta här själv.

Mitt stora problem är lördagen. Bröllopsfotografering. Alexandra och Christian ska bli äkta makar =). Super kul. Det tråkiga är att vi skulle ha gjort ett album till honom som morgongåva med fina bilder på A. Men hon har inte ringt heller och nu är det kört iaf. Jag kan ju inte komma loss. Får kanske göra ett senare i så fall. Men jag har ledsnat på att jaga folk, så jag anser att det är hennes val. Jag erbjöd mig bara.

Men saken är den....jag får ingen barnvakt. Alla är upptagna den dagen. Helind ska åka båt, kom det fram till slut. Tack! Är faktiskt besviken, för jag frågade om hjälp före att dom vart bjudna på det. Sen har vi svågern. Han är solo tills helgen då Hanna kommer hem...hon är utomlands med en kompis. Så dom har jag inte ens frågat. Jag förstod att folk skulle på rock och blues festivalen i Edsvik. Ullis ska på kusin bröllop och sen på konserten. Lottis ska oxå dit. Susannes dotter ska ev åka utomlands...mamma vet jag inte klarar eller orkar det. Men Älskade Lotus kom på att hon kunde fråga Summer....och hon ville ställa upp. Älskade barn. Hon har iaf Christoffer tills jag kommer från fotandet =).
Men Annas 40-års fest kan jag nog se mig i skyn efter. Så jäkla tråkit =(.
Har frågat Susanne, men jag räknar redan me att hon inte kan...eller vill.
Så ja, va gör man. Det får bli som det blir. Fotandet är det som jag får se fram emot!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0