Händelserik helg

Idag mår jag konstigt...Ont i kroppen och känner mig febrig, fast jag inte har det.??
Mysko. Men heter man Tessan så är man lättsmittad. Typist!
I torsdags så var Lotta snäll och hämtade mig vid tåget och skjutsade mig till Q8 där jag hämtade världens minsta hyrbil =). Jag fick lov att ha vagnen fram, för i bagage utrymmet så fick man knappt plats med två kassar och en plastpåse med varor=litet ytrymme.

Fredagen for iväg. det var skönt. Malin H stoppade in huvudet på jobbet och hon räddade min lördag. Jag frågade henne hur det gick med resan som hon ev skulle göra. Hon s ata  om det inte vart något så kunde hon gärna sitta barnvakt på kvällen....å så vart det!! Tack snälla Malin, du är en klippa!!!

Det vart ett rullspäckat schema för mig. Lämnade E hos mormor och sen Ch till Lottis som sen på eftermiddagen skulle på rock och blues festivalen i edsvik. Sen bar det av till Alexansras mamma, där dom gjorde sig klara för bröllopet. Det var en trevlig stund. Jag kom dit vid 11 tiden och 14.30 var Robbans bror och fru, Annas bror och fru, Annas mamma, maria och Micke mf. Sen var det några som jag inte hade träffat tidigare. Anders kom hem vid 21.30 och han dök upp vid 23 snåret på fyrhjulingen. Vi var kvar till ca 00.30. Jag var super trött så jag var nog lite låg.
Men det var god mat och trevligt sällskap.
När vi hade lämnat av H och M så for vi hem. E hade haft svårt att sova å han låg vaken på soffan när vi kom hem. Malin skjutsade jag hem för hon mådde inge bra, stackarn. Sen gjorde jag mig i ordning och jag somnade väldigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0