Frustrerad

Här sitter jag nu och börjar bli smått desperat... Jag håller på att försöka göra en beställning på Mary Kay. Det är sista dagen idag för augusti månad...och sid *j....n* vill inte funka. *F.n* va arg man kan bli!!! Jag har väntat på en inbetalning eftersom jag nu inte har en buffert. Det är flera som väntar på sina grejor och nu får dom vänta ett tag till. TYPIST!!!
Jag får göra ett nytt försök i morgon, inte så mkt att göra, tyvärr.

Det gick ganska så bra att lämna Ch idag. Det var skönt. Desutom så får jag tacka min lyckliga stjärna att jag vaknade 05.50, då jag hade varit så duktig att glömma sätta på väckarklockan. Ajja Tessan!!

Arbetsdagen gick fort, så det känns skönt. Jag jobbar på som vanligt, men jag känner inte att det är kul. Imorgon så är det 1 års jubileum för Aleris på T.B. Får se hur nästa år blir, med tanke på hur detta har varit.

Ja, ja...va e en bal på slottet??
Nu måste jag ta å hoppa i säng om jag ska hinna sommna innan A börjar dra timmer där uppe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0