Fett besviken!!

Så där! Nu ligger barnen och jag hoppas att Ch somnar snart. Första arbetsdagen är avklarad...och den kunde ha varit roligare. Jag var på gott humör i morse. Jag va med en av mina tanter till tandläkaren. Det var trevligt att få umgås lite med henne. Sen på em så fick jag komma in till chefen. Det var inte lika kul. Jag får inte fortsätta på tjänsten som driftledare....känns unket, ruttet. Nu när man har vant sig och framför allt så har jag ju inte fått chansen att ändra på bristerna som hon tyckte att jag har.  Sen säger hon att jag inte ska ta det personligt...hur ska man tolka det?? Känns förvirrande.
Jag ska den 1 oktober upp i huset igen. En från andra teamet ska ta min plats och jag valde att ta hennes tjänst. Det kan bara bli rörigare. Varför inte fått stannat kvar och att hon hjälpt oss som grupp att utvecklas och bli bättre?
Det är mkt kundklagomål hos oss på vår sida. Jag tror inte att det kommer att minskas bara för att hon gör på det här sättet. Sen känns det som allt som jag har gjort är bortkastat. Att jag har hjälp M med all data, våra listor och sätt att göra saker...Jag kännde att jag var tvungen att berätta för Ingrid. Hon vart arg och tyckte det var orättvist. Hon vet hur mycket tid och energi jag har lagt på det här. Men men. Va ska man göra?? Sen har hon mage och fråga hur jag känner över det här...Jag har ju inget annat val!!

Men det är bara att ta nya tag. Sen får jag söka nytt under tiden. Jag får se det här som en utveckling och erfarenhet rikare. Jag hoppas innerligt att dom kommer igång med hemsjukvården på Arkaden. Jag vill dit och det är snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0